Kaniówka Ski Resort

+48 603 720 175
Kaniówka Ski Resort

Szanowni Goście

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością i priorytetem. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu.

  • pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania – są to min. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków,
  • pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy,
  • przy wejściu do hotelu, w hotelowym lobby znajduje się płyn do dezynfekcji, prosimy o każdorazowe skorzystanie z niego,
  • proces meldunku ograniczyliśmy do minimum, jednak dla naszego wspólnego dobra prosimy o wypełnienie krótkiej deklaracji w karcie rejestracyjnej –  po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze,
  • rekomendujemy płacenie kartami płatniczymi,
  • faktury będą wysyłane jedynie drogą elektroniczną,
  • przed Państwa przyjazdem pokoje zostały dokładnie sprzątnięte i zdezynfekowane,
  • ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi,
  • jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją
  • hole hotelowe, lobby hotelowe są sprzątane i dezynfekowane ze wzmożoną częstotliwością, natomiast toalety, windy, klamki, poręcze, uchwyty nie rzadziej niż co 1 godzinę,
  • w hotelu mogą przebywać jedynie osoby zakwaterowane,
  • w dniu wyjazdu prosimy o pozostawienie karty wejściowej w pokoju lub wrzucenie jej do dedykowanego do tego pojemnika stojącego na ladzie recepcyjnej,
  • w pokojach istnieje zakaz używania suszarek nadmuchowych,

Informacja o bonie turystycznym

Realizujemy Polski Bon Turystyczny 500+!

Realizujemy płatności za pomocą Polskiego Bonu Turystycznego 500+. Płatność obejmie wszystkie oferty dostępne w hotelu. Zachęcamy do zapoznania się z zasadami realizacji bonów!

Aby skorzystać z bonu należy:

  1. Zarejestrować się do indywindualnego konta PUE w ZUS
  2. W tymże PUE aktywować Polski Bon Turystyczny
  3. Otrzymają Państwo SMSem 16-cyfrowy kod, który będzie stanowił bon.
  4. Dokonując rezerwacji w hotelu prosimy o przekazanie, że część rozliczenia zostanie przeprowadzona za pomocą bonu
  5. Dokonując płatności (przed pobytem lub w jego trakcie) recepcjonista będzie prosił o podanie 16-cyfrowego bonu oraz kwoty, którą chcą Państwo za pomocą bonu opłacić. Po wprowadzeniu przez recepcjonistę w aplikacji ZUS bonu otrzymacie Państwo SMSem kod PIN, który należy podać recepcjoniście. Warto pamiętać, że PIN otrzymacie Państwo na wskazany przez przy rejestracji w PUE ZUS numer telefoniczny - aby zapłacić bonem należy więc mieć dostęp do telefonu, wskazanego w PUE ZUS.
  6. Recepcjonista potwierdzi dokonanie transakcji lub poprosi o jej ponowienie w przypadku nieudanej próby.
  7. Wyłącznie Państwo możecie sprawdzić jaka kwota pozostała do wykorzystania w ramach Państwa bonu. Można to sprawdzić logując się do własnego PUE ZUS.

Co ważne - z bonu można skorzystać od 1 sierpnia opłacając wyłącznie pobyt, w którym uczestniczy dziecko, na które bon został wydany. Jeśli zdecydujecie się Państwo na wyjazd bez dziecka - nie będzie możliwości skorzystania z płatności za pomocą bonu.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie: 603720175 lub mailowo : rezerwacje@kaniowka.pl

Trwa ładowanie strony prosimy czekać...
Wirtualna
Wycieczka

Pogoda
Kaniówka Ski

Kamera
Kaniówka