Szanowni Goście
Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością i priorytetem. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu.
- pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania – są to min. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków,
- pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy,
- przy wejściu do hotelu, w hotelowym lobby znajduje się płyn do dezynfekcji, prosimy o każdorazowe skorzystanie z niego,
- proces meldunku ograniczyliśmy do minimum, jednak dla naszego wspólnego dobra prosimy o wypełnienie krótkiej deklaracji w karcie rejestracyjnej – po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze,
- przed Państwa przyjazdem pokoje zostały dokładnie sprzątnięte i zdezynfekowane,
- ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi,
- jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcje
- w hotelu mogą przebywać jedynie osoby zakwaterowane.
Informacja o bonie turystycznym
Realizujemy Polski Bon Turystyczny 500+!
Realizujemy płatności za pomocą Polskiego Bonu Turystycznego 500+. Płatność obejmie wszystkie oferty dostępne w hotelu. Zachęcamy do zapoznania się z zasadami realizacji bonów!
Aby skorzystać z bonu należy:
- Zarejestrować się do indywindualnego konta PUE w ZUS
- W tymże PUE aktywować Polski Bon Turystyczny
- Otrzymają Państwo SMSem 16-cyfrowy kod, który będzie stanowił bon.
- Dokonując rezerwacji w hotelu prosimy o przekazanie, że część rozliczenia zostanie przeprowadzona za pomocą bonu
- Dokonując płatności (przed pobytem lub w jego trakcie) recepcjonista będzie prosił o podanie 16-cyfrowego bonu oraz kwoty, którą chcą Państwo za pomocą bonu opłacić. Po wprowadzeniu przez recepcjonistę w aplikacji ZUS bonu otrzymacie Państwo SMSem kod PIN, który należy podać recepcjoniście. Warto pamiętać, że PIN otrzymacie Państwo na wskazany przez przy rejestracji w PUE ZUS numer telefoniczny - aby zapłacić bonem należy więc mieć dostęp do telefonu, wskazanego w PUE ZUS.
- Recepcjonista potwierdzi dokonanie transakcji lub poprosi o jej ponowienie w przypadku nieudanej próby.
- Wyłącznie Państwo możecie sprawdzić jaka kwota pozostała do wykorzystania w ramach Państwa bonu. Można to sprawdzić logując się do własnego PUE ZUS.
Co ważne - z bonu można skorzystać od 1 sierpnia opłacając wyłącznie pobyt, w którym uczestniczy dziecko, na które bon został wydany. Jeśli zdecydujecie się Państwo na wyjazd bez dziecka - nie będzie możliwości skorzystania z płatności za pomocą bonu.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie: 603720175 lub mailowo : rezerwacje@kaniowka.pl